اس ام اس شب یــــــلـــــدا (سری دو )

اس ام اس شب یــــــلـــــدا (سری دو )

باعرض سلام و خسته نباشید یلداتون پیشاپیش مبارک امروز براتون کلی اس ام اس می خواهیم بگذاریم اما به علت زیاد بودن ما آنهارا طی 5سری می خواهیم بگذاریم!

آخر پاییز شد ، همه دم می زنند از شمردن جوجه ها !! بشمار ، تعداد دل هایی را که به دست آوردی … بشمار ،تعداد لبخند هایی که بر لب دوستانت نشاندی … بشمار ، تعداد اشک هایی که از سر شوق و غم ریختی … فصل زردی بود ، تو چقدر سبز بودی ؟! جوجه ها را بعدا با هم میشماریم …

 

.تو میری و من فقط نگاهت می کنم ، تعجب نکن که چرا گریه نمی کنم ، بی تو یک عمر

فرصت برای گریستن دارم ، اما برای دیدن تو همین یک لحظه باقیست ، تا یلدایی دیگر انتظارت را خواهم کشید . . .

.

برایت یک بغل گندم، دلی خشنود از مردم، برایت سفره ای ساده،حلال و پاک و آماده

برایت شور پاییزی،که برگ غم فرو ریزی، برایت یک غزل احساس

دوبیتی های عطر یاس،برایت هر چه خوبی هست دعا کردم دعایم کن.
» یلدا مبارک «

 

تو خوشگل ترین و خوش تیپ ترین و با کلاس ترین آدم رو زمین هستی

خـــــوب اینم هندونه ی شب یلدا !

گذاشتم زیر بغلت ، بذار یخچال خنک شه …

❤ پیشــــاپیش یلدا مبـــــــارک ❤
.
.
.

تو که نیستے ،
“یلدا”
بلندترین شب سال نیست
اوج دلتنگیست…

.
.
.

۶ شاخه گل شقایق برات میفرستم از امروز هر روز یکى از اونا رو بردار وقتى تموم شد بدون که من اولین کسى بودم که گفتم یلدات مبارک
.
.
.

همهً شب های غم آبستن روز طرب است
یوسف روز ز چاه شب یلدا آید

.
.
.

آماده باش
فردا روز بزرگیه روزی که منتظرش بودی
چشم همه به تو
خیلی روت حساب کردم فردا شمرده میشی !
یلدا مبارک
.
.
.

ما منتظر صبح شب یلداییم
دستی به دعا تا فرج فرداییم …
.
.
.

یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت .
یلدایتان مبارک.
.
.
.

روی گل شما به سرخی انار ، شب شما به شیرینی هندوانه ، خندتون مانند پسته و عمرتون به بلندی یلدا . شب یلدا مبارک

.
.
.

شادیتون ۱۰۰ شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شبای سرما یادتون همیشه با ما

یلدا مبارک …
.
.

.
.توی سرمای این شب طولانی به فکر بی خانه مان هایی که چشم میزنند زودتر صبح بشه هم هستی ؟

.

.
.

.

.

.

هموطن آذری عزیزم تو که تو چادرت از شدت سرما نای خوردن هندونه نداری

میدونم شب یلدا باید بیشتر تحمل سرماوسختی رو داشته باشی

فکر نکنی شب یلدا شب بلا است دلای گرممون خانه تو ،دعا ونیت خیرمون پشتوانه توست
.
.
.

تو که نیستے ،
“یلدا”
بلندترین شب سال نیست
اوج دلتنگیست…
.
.
.
به اخر پاییز پاییز رسیدیم,همه دم میزنند از شمردن جوجه ها!!!
روی تختت امشب,
بشمار تعداد دلهایی را که به دست اوردی
بشمار تعداد لبخندهایی که بر لب دوستات نشاندی
بشمار تعداد اشک هایی که از سر شوق و غم ریختی
فصل زردی بود,تو چقدر سبز بودی?
جوجه ها را بعدا با هم میشماریم!!
.
.
.

اگر میم مشکلات را برداریم زندگی شیرین میشه ، برایت هزاران یلدای شکلاتی آرزو دارم .
عمرتان طولانی ، قلبتان آفتابی
.
.
.

دلهایتان دریایی ؛ شادیهایتان یلدایی؛ پیشاپیش مبارک باد این شب آریایی!!!
.
.
.

میگن جوجه رو آخر پائیز میشمرن
یلدات مبارک جوجه
.
.
.

گردش سال فقط ۱ شب یلدا دارد من بدون تو هزاران شب یلدا دارم
یلدا مبارک
.
.
.

بیا تا در بلندترین فرصت شبانه از هزار رنگی پاییز به یکرنگی زمستان برسیم
.
.
.

رفیق…
زمستون رسید! سردت شد خبرم کن تا برات بسوزم.
یلدات مبارک.
.
.
.

از همین امشب خود را در برابر زمستان سرد بیمه کنید.طرح پیش فروش بوسه های داغ شب یلدا با طعم لبو اغاز شد. برای ثبت نام لپتو بیار جلو… ماچ!
.
.
.

حتی طولانی ترین شب نیز به خورشید میرسد. یلدا پیشاپیش مبارک
.
.
.

‎فردا روز بزرگیه روزی که منتظرش بودی چشم همه به تو خیلی روت حساب کردم فردا شمرده میشی جوجه !
.
.
.

آخر پاییز شد ، همه دم می زنند از شمردن جوجه ها !!
بشمار ، تعداد دل هایی را که به دست آوردی …
بشمار ،تعداد لبخند هایی که بر لب دوستانت نشاندی …
بشمار ، تعداد اشک هایی که از سر شوق و غم ریختی …
فصل زردی بود ، تو چقدر سبز بودی ؟!
جوجه ها را بعدا با هم میشماریم …
.
.
.

روت به سرخی انار شبت به شیرینی هندوونه خندت مثه پسته و عمرت به بلندی یلدا
.

 




:: موضوعات مرتبط: الف , اس ام اس , ج , جملات عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس , اس ام اس شب یلدا , smsشب یلدا , شب یلدا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : یونس لطفی
تاریخ : جمعه 29 آذر 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: